سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در اتوبان فرودگاه در روز اربعین

رئیس پلیس راه استان اصفهان از اعمال محدودیت ترافیکی از اتوبان فرودگاه تا پل شهید "طیاره" و بالعکس در روز شنبه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سرهنگ  حسین پورقیصری رئیس پلیس راه اصفهان اظهار داشت: مردم مؤمن، انقلابی و ولایت مدار شهر اصفهان که توفیق شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی را نداشتند روز شنبه همزمان با اربعین سرور و سالار شهیدان در همایش جاماندگان اربعین به زیارت امامزاده شاه کرم مشرف می‌شوند.

رئیس پلیس راه اصفهان افزود: از این رو پلیس اصفهان برای اجرای هر چه بهتر همایش جاماندگان اربعین یکسری محدودیت‌ها را اجرایی می‌کند.

او اظهار داشت: از ۶ صبح تا ۹ شب روز شنبه ۲۷ مهر ماه، تردد انواع کامیون و تریلر از اتوبان فرودگاه تا پل شهید طیاره و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت: رانندگانی که قصد سفر از این محور را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین خاتون آباد، شش راه و بزرگراه شهید خرازی عبور کنند.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، با نیروی انتظامی همکاری و تعامل داشته باشند تا انشاءالله همایش بزرگ جاماندگان اربعین همانند سال‌های گذشته به خوبی بزگرار شود.

انتهای پیام/م

 

محدودیت‌های ترافیکی شهر اصفهان همزمان با اربعین حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.