سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کالای آذربایجان غربی

همایش یک روزه شرکت‌های حمل و نقل کالای آذربایجان غربی با هدف رسیدگی به مشکلات صنوف فعال در این بخش با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،همایش یک روزه شرکت‌های حمل و نقل کالای آذربایجان غربی با هدف رسیدگی به مشکلات صنوف فعال در این بخش با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صاحبان شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی استان با اشاره به اهمیت شرکت‌های حمل و نقل درسفر اربعین اظهار داشت: نقش شرکت‌ها و موسسات مسافربری و نیز مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل در جابجایی ایمن زائرین بسیار پر رنگ و با اهمیت است.

شکری در ادامه افزود: انتظار میرود صاحبان شرکت‌ها و موسسات فنی در خدمات دهی و ایمن سازی وسیله نقلیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا زائران عزیز اربعین در طول مسافرت با مشکل خاصی مواجه نشوند.

او در خصوص نظارت اکیپ‌های راهداری در مرز مهران عنوان کرد: اکیپ‌های راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی جهت نظارت بر اجرای بهینه تردد و برگزاری مراسم پیاده روی اربعین به پایانه مرزی مهران اعزام شده اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ادامه در خصوص اهمیت حمل و نقل بیان کرد: در حال حاضر حمل و نقل یکی از اجزای مهم اقتصاد ملی محسوب شده و به دلیل داشتن نقش زیربنائی تاثیر فراوانی بر فرآیند رشد اقتصادی دارد.

او در خاتمه، ضمن تشکر از همراهی شرکت‌های حمل و نقل در انجام وظایف خطیر خود، علیرغم مشکلات موجود، در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود و پیگیری تا سرانجام مقصود قول مساعد داد.
 
انتهای پیام/م
 

همایش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کالای آذربایجان غربی  برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.