سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هرسین

شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هرسین با حضور فرماندار شهرستان هرسین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین با تشریح اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان گفت : در این راستا و طی دو سال گذشته توسط معاونت محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اعتبارات خوبی به شهرستان هرسین تخصیص یافته است.

او گفت : ایجاد دفتر تسهیل گری با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و مطالعه ۴ منطقه از شهر هرسین توسط این دفتر از جمله اقداماتی است که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین صورت گرفته است.

فرماندار هرسین افزود: از طریق اقدامات ادارات شبکه بهداشت و درمان، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، کانون فرهنگی اجتماعی زنان و انجمن‌های زیر مجموعه آنان در سال ۹۷ آمار طلاق در شهرستان هرسین ۱.۶ کاهش یافت. به گفته فرماندار هرسین این میزان کاهش آمار طلاق کافی نیست و باید فعالیت‌های بیشتری صورت پذیرد .

 

 

انتهای پیام/د

شورای پیشگیری از وقوع جرم برگزار شد

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.