سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین اجاره مسکن مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : امسال حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین اجاره مسکن مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کیومرث رحمتی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در نیمه نخست امسال دو هزار و ۳۶۶ مددجوی کرمانشاهی از کمک هزینه اجاره مسکن بهره‌مند شدند.

او گفت : در این مدت حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای کمک به تامین اجاره مسکن مددجویان کرمانشاهی اختصاص یافته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: حدود ۱۰۰ میلیون تومان از این اعتبار از محل کمک‌ها و صدقات مردمی تامین شده است.

او با یادآوری اینکه سقف پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن ۳۰۰ هزار تومان است، گفت: این کمک هزینه به صورت متغیر و با توجه به شرایط منازل استیجاری خانوار‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود.

کیومرث رحمتی پور با بیان اینکه یکی از اهداف این نهاد توانمندسازی خانوار‌های مددجو است، گفت: با توجه به اینکه یکی از محور‌های توانمندی داشتن منزل مسکونی است امیدواریم با کمک خیران نیکوکار تمامی خانوار‌های مستاجر تحت حمایت این نهاد صاحب خانه شوند .

 

 

انتهای پیام/د

دو هزار و ۳۶۶ مددجو از کمک هزینه اجاره مسکن بهره‌مند شدند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.