سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان اساتید در دانشکده هنر

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : بیش از دو سال است که به دنبال اساتید مورد نیاز در رشته‌های دانشکده هنر بودیم و این نیاز را در فراخوان‌ها نیز اعلام کرده ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص علت تاخیر راه اندازی بخش هنر دانشکده هنر و معماری دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : شاید بیش از دو سال است که به دنبال اساتید مورد نیاز در رشته‌های مورد نظر بودیم، و این نیاز را در فراخوان‌ها نیز اعلام کرده ایم.

او گفت : تا به امروز ما نتوانسته ایم آن اساتید را در کرمانشاه جذب کنیم که بتوانیم رشته هنر را در این دانشگاه فعال داشته باشیم.

اعلمی آل آقا افزود: این اتفاق تا سال آینده محقق شود و در فراخوان‌هایی به این منظور بتوان اساتید مورد نیاز این رشته‌ها را جذب کرد.

او در خصوص اینکه چه تمهیدات دیگری برای راه اندازی بخش هنر دانشکده هنر و معماری نیاز است، گفت: ما در حال حاضر از نظر فضای فیزیکی مشکل نداریم و موضوع تامین اساتید برای ما کلیدی است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: اگر بتوانیم تا سال آینده اساتید مورد نیاز این رشته‌ها را جذب کنیم دانشگاه در این زمینه نیز فعال خواهد شد.

او در خصوص جذب دانشجو در این دانشکده افزود: برای جذب دانشجو در رشته هنر باید ابتدا تعدادی استاد در این زمینه معرفی شود که بتوانیم مجوز آن را صادر کنیم.

اعلمی آل آقا گفت: ما اگر بتوانیم اساتید مورد نیاز در این زمینه را داشته باشیم حتما مجوز آن را از آموزش عالی خواهیم گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از دو سال به دنبال اساتید مورد نیاز در رشته‌های مورد نظر بودیم

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.