سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، سفیران نوع دوستی جمهوری اسلامی هستند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان نزدیکترین ارتباط کاری را با اتباع کشور‌های خارجی دارند که حس نوع دوستی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری گفت: کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجران خارجی استان نزدیکترین ارتباط کاری را با اتباع کشور‌های خارجی دارند که با رعایت کرامت انسانی و حفظ احترام آنان تابلویی زیبا از حس نوع دوستی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارند.

احمدعلی موهبتی   اظهار داشت: اگر انجام برخی کار‌ها صرفا در دست یک فرد خاص باشد موجب فساد در دستگاه اداری می‌شود که باید با کاهش اختیارات و به کارگیری برنامه‌های نرم افزاری و سیستمی، زمینه بروز فساد در دستگاه‌ها را کاهش داد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر تکریم و رعایت کرامت انسانی در برخورد با اتباع خارجی تاکید کرد و خطاب به کارکنان اداره کل اتباع و مهاجران خارجی این استان گفت: شما سفیران و آیینه نوع دوستی جمهوری اسلامی ایران هستند که باید با نهایت دقت و تکریم اتباع خارجی این رسالت را به خوبی انجام دهید و خوشبختانه این مهم را تاکنون در میزبانی از مهمانان خارجی بویژه اتباع کشور‌های همسایه به خوبی نشان داده‌اید.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید گفت: ثبت‌نام فرزندان اتباع خارجی و افراد فاقد شناسنامه در مدارس استان رشد چشمگیری داشته است.

نبی‌بخش داودی افزود: ثبت‌نام فرزندانی که مادر آن‌ها ایرانی است ۴۶ درصد و فرزندانی که پدر و مادر آنان خارجی هستند ۸۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

او خواستار تغییر ساختار اداری دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی با توجه به افزایش شرح وظایف آن شد.

انتهای پیام/ع

ثبت‌نام فرزندان اتباع خارجی در مدارس  رشد چشمگیری داشته است

برچسب ها: استانداری ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.