سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۱۷۰۰ واحد تولیدی رونق گرفتند

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ‌‌پارسال، هزار و ۷۲۶ واحد تولیدی راکد با حمایت‌های همه جانبه به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر،  علی‌اصغر مصاحب معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر، بیان کرد: پارسال طبق برنامه قرار بود هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی راکد، فعال شود که با تلاش‌های صورت گرفته، هزار و ۷۲۶ واحد تولیدی فعالیت خود را از سرگرفت.

او ادامه داد: امسال هم دو هزار واحد صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط راکد، فعال سازی می‌شود که برای بخش صنایع کوچک و متوسط ۱۴۰۰ واحد در نظر گرفته شده است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۶۰۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط راکد به چرخه تولید برگشته است.

مصاحب، با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در دو بخش نوپا و صنعتی، عنوان کرد: ثروت آفرینی و ایجاد ارزش افزوده در حوزه دانش بنیان مورد توجه است که ۸۰ درصد طرح‌های دانش بنیان در واحد‌های صنعتی اجرایی شده است.

۸۱۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط دانش بنیان می‌شوند

او، از شناسایی ۸۱۰ واحد صنعتی کوچک و متوسط برای دانش بنیان شدن خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این صنایع و واحد‌های تولیدی دانش بنیان شده‌اند و در این زمینه حمایت ویژه از این شرکت‌ها در دستور کار قرار دارد تا بتوانند مجوز دانش بنیانی را دریافت کنند.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: اکنون بیش از ۳۰۰ شرکت و واحد‌های تولیدی در نواحی و شهرک‌های صنعتی ایران مجوز دانش بنیانی دریافت کرده‌اند.

مصاحب با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با صندوق نوآوری و شکوفایی برای دانش بنیان شدن واحد‌های تولیدی، بیان کرد: از طریق این صندوق حمایت‌های متنوعی برای واحد‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور برای سرمایه‌گذاری در صنایع کوچک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.