سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش پرسپولیسی‌ها برای بخشش محرومیت خلیل زاده

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا محرومیت مدافع این تیم برای دیدار با پیکان بخشیده شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، درحالی تیم‌های پرسپولیس و پیکان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند.

شجاع خلیل زاده، مدافع پرسپولیس تهران که به دلیل آرای انضباطی دربی نود، ۲ جلسه محروم شد و دیدار با شهر خودرو را از دست داد، نمی‌تواند مقابل پیکان هم بازی کند و محروم است، اما مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا محرومیت مدافع این تیم برای دیدار با پیکان بخشیده شود.

خلیل زاده مدافع مستحکمی برای سرخ‌ها محسوب می‌شود و مدیران این باشگاه به دنبال این هستند تا محرومیت این بازیکن بخشیده شود و باید دید در پایان کمیته استیناف چه حکمی در این باره خواهد داد.


بیشتر بخوانید: آمار جالب پرسپولیس مقابل شهرخودرو


محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می‌گوید: مستنداتی که برای محرومیت خلیل زاده ارائه شد، مبنی بر این بود که شجاع نباید محروم می‌شد و به نظرم بی عدالتی شده و کمیته انضباطی و کمیته استیناف باید با عدالت رای دهند.

پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان می‌رود و در حال حاضر سرخ‌ها در ۶ بازی گذشته ۹ امتیاز کسب کردند و از سویی دیگر پیکان با ۵ امتیاز سیزدهم است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.