سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش اطفاء حريق در زندان قاین

آموزش اطفاء حریق در زندان قاین در راستی پدافند غیر عامل انجام شد.

موسوی رئیس زندان قاین  در گفت و  گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: این دوره آموزشی با حضور کارکنان اداره زندان شهرستان در محوطه این اداره برگزار شد.

او افزود: شرکت کنندگان با مهارت های ايمنی و اطفاء حريق، انواع حریق و نحوه مواجهه با آن، انواع خاموش کننده ها و روش استفاده از آنها و نیز کاربرد انواع کپسولهای اطفاء حریق آشنا شدند.

رییس زندان قاین با اشاره به اینکه این کارگاه که با حضور مربیان آتش نشانی شهرستان قاین و با شرکت پرسنل و سربازان برگزار شد اظهار کرد: ابتدا بصورت تئوری انواع لوازم مورد نیاز برای اطفاء حریق و مواد بکار رفته و ترکیبات شیمیایی استفاده شده در کپسولهای آتش نشانی و روشها و موارد استفاده از آنها توسط مربیان برای حاضرین بیان کرد.

او ادامه داد: با ایجاد آتش سوزی صوری در محوطه زندان و بصورت عملی کلیه کپسول های مورد استفاده و میزان تاثیر آنها برانواع آتش سوزی ها مورد آزمایش قرار گرفته و توضیحات لازم در مورد همه آنها برای شرکت کنندگان ارائه شد.

موسوی گفت: ارزیابی آمادگی و مهارت کارکنان و اطلاع از آمادگی تجهیزات را از دیگر اهداف برگزاری این مانور بر شمرد و افزود: با برگزاری این مانور ضعف ها و نواقص در سطح زندان برای مقابله با بحران های احتمالی شناسایی می شود.

 انتهای پیام / ط آ

دوره های آموزشی اطفا حریق در زندان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.