سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد میزبان مسابقات کشتی پهلوانی

دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی از برگزاری مسابقات کشتی پهلوانی استان با شرکت ورزشکاران شهرستان‌های مختلف در تاریخ دوم آبان ماه به میزبانی بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عباس طیبی دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی  گفت : این مسابقات دوم آبان ماه در شش وزن ۵۵ تا ۶۰ کیلوگرم، ۶۰ تا ۷۰ کیلو، ۷۰ تا ۸۰ کیلو، ۸۰ تا ۹۰ کیلو، ۹۰ تا ۱۰۰ کیلو و مثبت ۱۰۰ کیلو برگزار می‌شود.

طیبی افزود: مسابقات استانی کشتی پهلوانی در دو زمان ۳ دقیقه‌ای با ۳۰ ثانیه استراحت خواهد بود که تمامی ورزشکاران متولد ۲۹ اسفندماه سال ۷۸ به قبل امکان شرکت در آن رادارند.

او گفت: مکان پذیرش و وزن‌کشی ورزشکاران ساعت ۹ صبح همان روز در زورخانه علیدخت و مکان برگزاری مسابقات در خانه کشتی ورزشگاه علیدخت خواهد بود.

اوافزود: تمام ورزشکاران کشتی پهلوانی استان که شرایط لازم را داشته باشند امکان شرکت در این مسابقات رادارند.

دبیر هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان شمالی متذکر شد: هیئت‌های شهرستانی تا پایان روز شنبه ۲۸ مهرماه فرصت دارند تا اسامی نفرات شرکت‌کننده در این مسابقات را به هیئت استان اعلام کنند، زیرا در غیر این صورت این زمان به‌هیچ‌عنوان تمدید نمی‌شود.

طیبی افزود: تمامی مقررات فنی این مسابقات بر اساس آیین‌نامه و مقررات قوانین و مقررات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی است.

اوخاطرنشان کرد: بر اساس قوانین موجود ورزشکاران شرکت‌کننده در مسابقات باید حداقل یکی از مهارت‌های فردی زورخانه‌ای شامل کباده، میل‌گیری، میل بازی و سنگ را داشته باشند و حداقل ۵۰% امتیاز لازم را برای شرکت در مسابقات کشتی پهلوانی کسب کنند.

او افزود: بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته حداقل ۵۰ ورزشکار کشتی پهلوانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

گفتنی است نفرات برتر این مسابقات در مسابقات کشوری که قرار است به میزبانی بجنورد برگزار شود شرکت خواهند داشت.

انتهای پیام/ ر

بجنورد میزبان مسابقات کشتی پهلوانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.