سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد؛

اربعین بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان‌کفر

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اربعین را بیانگر اقتدار اسلام در برابر جهان‌کفر دانست و گفت : مسلمانان بار دیگر شکوه، عظمت و همدلی خود را پیش‌چشم جهانیان به نمایش گذاشتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از پایانه خسروی گفت: با وجود همه جوسازی‌های دشمنان و تلاش آن‌ها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین، امسال شاهد رشد قابل ملاحظه زائران بودیم.

او گفت : حضور پرشور زوار در مرز‌های چهارگانه کشور بخصوص خسروی که برای اولین بار به روی زائران اربعین گشوده شده بود تمامی برنامه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

جلیلی گفت: ملت بزرگ ایران و دیگر امت‌های اسلامی بازهم حماسه آفرین شدند و ثابت کردند سیاست‌های ضددینی و مذهبی دشمنان کوچکترین خللی در عزم و اراده آن‌ها پدید نمی‌آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، همچنین در دیدار با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از امنیت ایجاد شده توسط ماموران نیروی انتظامی ابراز رضایت کرد و گفت: قدردان زحمات و تلاش‌های مجاهدانه پلیس هستیم.

او گفت : انبوه زائران در امنیت و آرامش کامل روانه کربلای معلی شدند و پس از زیارت قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در صحت و سلامتی به کشور بازگشتند که این آرامش را مرهون حضور پلیس و دیگر نیرو‌های امنیتی کشور هستند.

جلیلی امنیت موجود در مرز خسروی را نیز بسیار عالی ارزیابی و از تلاش‌های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/د

جوسازی‌های دشمنان و تلاش آن‌ها برای کم اهمیت جلوه دادن مراسم اربعین

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.