سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲۹ شغل از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان

معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مبلغ دومیلیارد ریال هم اعتبار به منظور ارائه تسهیلات برای تعدادی از صاحبان مشاغل جذب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اکبر طهماسبی معاون توسعه مدیریت ومنابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به ۲۹ نفر شغل ایجاد شده گفت: از این تعداد ۱۰ نفر از شهرستان بجنورد، ۱۸ نفر از شیروان و یک نفر هم از فاروج می‌باشد.

طهماسبی با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی در قالب ۱۰ و ۲۰ میلیون تومان برای هر نفر افزود: از ابتدای امسال تا کنون مبلغ دو میلیارد ریال تسهیلات به ۱۱ نفر از صاحبان مشاغل خانگی اعطاء شده است.

او اظهار کرد: برنامه نویسی رایانه ای، گرافیک رایانه ای، تدوینگری و تصویر رایانه ای، تدوینگری فیلم و تدوینگری متن، تحقیق و پژوهش، نقاشی، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی محصولات چاپی غیر کتاب، روزنامه نگاری و خبرنگاری، خوشنویسی، نمایشنامه نویسی، صفحه آرایی، طراحی و دوخت لباس، نویسندگی و تالیف کتاب، تجهیز استودیو فیلم و نقد و یادداشت نویسی کتاب از جمله رشته‌های طرح مشاغل خانگی به شمار می‌رود.

طهماسبی شناسایی و توسعه ظرفیت‌های کسب و کار خانگی برای توسعه فرصت‌های شغلی، ایجاد توازن بین مسئولیت خانوادگی و اشتغال اعضاء خانوار را از اهداف اجرای مشاغل خانگی عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: کاهش هزینه‌های تولید و خدمات برای حضور فعال و مستمر در بازار رقابت، افزایش بهره وری سرمایه و صرفه جویی در هزینه‌های جانبی اشتغال و افزایش درآمد خانواده و ارتقاء مدیریت کسب و کار خانگی از طریق پیوند با بنگاه‌های بالادستی و تشکل‌های خوشه ای، اتحادیه ها، تعاونی‌ها و صنوف از دیگر مزایای ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی می‌باشد.

طهماسبی، از ارائه مجوز مشاغل خانگی، مجوز موسسه فرهنگی و هنری و مجوز چاپخانه دیجیتال و رسانه‌های تصویری برای ۷۴ نفر در سراسر استان خراسان شمالی تا پایان امسال خبرداد.

انتهای پیام/ ر

ایجاد ۲۹ شغل از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.