سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس :

تولیدکنندگان خرما به سمت تولید بازار پسند بروند

استاندار فارس با اشاره به اینکه سالیانه ۱۸۰ هزار تن انواع خرما در فارس تولید می‌شود، گفت: تولیدکنندگان خرما به سمت تولید بازار پسند بروند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه بین المللی خرما با اشاره به کارکرد‌های موثر برپایی نمایشگاه، گفت: تسهیل در زنجیره تولید و مصرف از مهمترین دست آورد‌های برپایی نمایشگاه‌ها است و جذب سرمایه گذار نمود اصلی آن به شمار می‌رود.

استاندار فارس با توصیف شرایط اقلیمی فارس و همخواخی آن با تولید محصولات خرما، افزود: ۳۰ هزار هکتار از اراضی فارس زیر کشت خرما قرار دارد و سالیانه ۱۸۰ هزار تن انواع خرما در فارس تولید می‌شود، اما نگاه ما باید به موضوع بهره وری و بازار پسند سوق پیدا کند.

او با تاکید بر حمایت از فعالان این بخش، افزود: در این بخش در ابتدای راه قرار داریم و امید داریم که فارس به جایگاه شایسته خود در تولید و صادرات خرما پیدا کند.

دومین نمایشگاه بین المللی خرما، تولید، فرآوری و صنایع وابسته بعداز ظهر امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی و برترین فعالان این حوزه در نمایشگاه‌های بین المللی فارس در شیراز شروع به کار کرد. تمام علاقمندان، فعالان و متخصصان این عرصه و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۶ مهر همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس، سالن حافظ مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

گشایش نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.