سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایتمندی مصدومان از ارایه خدمات درمانی در شیراز

مدیران ارشد استانداری فارس از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی عیادت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی، گفت: در شب حادثه پس از هماهنگی با استاندار خوزستان و فرماندار آبادان، اقدامات اولیه برای انتقال مصدومان به شیراز انجام شد.

کیوان نیازی افزود: از همان شب همه بیمارستان‌های شیراز در حالت بحران و آماده باش بودند و تخت‌های مجزایی برای انتقال مصدومان در نظر گرفته شد.

او افزود: در عیادت از مصدومان، نحوه ارایه خدمات درمانی به آنان بررسی شد که شاهد آمادگی کامل بیمارستان شهید رجایی در ارایه خدمات هستیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس از مسوولان و کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی به پاس تلاش برای ارایه خدمات مناسب به بیماران به ویژه مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی تقدیر کرد و گفت: در گفت و گویی که با مصدومان و همراهان آنان داشتیم، رضایت صد در صدی خود را از دریافت خدمات درمانی اعلام کردند که این میزان رضایت، بیانگر سنگ تمام گذاشتن کادر درمانی بیمارستان شهید رجایی، برای ارایه خدمات به مصدومان است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران ارشد استانداری فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرماندار شهرستان داراب از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعین حسینی در بیمارستان شهید رجایی عیادت کردند.
انتهای پیام/م

عیادت مدیران ارشد استانداری فارس از مصدومان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.