سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب خادم زوار اربعین در مرز‌های خوزستان

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب خدمات رسانی این ستاد در پایانه‌های مرزش خوزستان در ایام اربعین را تشریح کرد.

احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و رئیس ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال برای اولین بار به منظور ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به زائران، ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب، متشکل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تابعه، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت گاز خوزستان، شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان-منطقه اهواز، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت لوله و مخابرات خوزستان تشکیل شد.

او افزود: ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب، اقدام به استقرار ۴ موکب در مرز‌های خوزستان کرد که ۲ موکب آن شامل؛ موکب شرکت گاز در مرز چذابه و موکب حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان خدمات فرهنگی به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند، همچنین ۲ موکب شامل؛ موکب شرکت نفت و گاز اروندان و موکب مجموعه پتروشیمی نیز در مرز شلمچه مشغول به خدمات رسانی هستند.

محمدی اظهار کرد: از ابتدای حرکت عظیم پیاده روی اربعین حسینی تاکنون، ۵۳ دستگاه اتوبوس و ۳۶ دستگاه مینی بوس در مرز‌های شلمچه و چذابه در حال خدمت رسانی هستند، ضمن اینکه در مدت مذکور بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ زائر از اهواز در قالب کاروان‌های زوار مساجد، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه و... را بصورت رایگان به پایانه‌های مرزی استان خوزستان رسانده اند.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تصریح کرد: کمیته بهداشت و درمان نیز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و به درخواست آن‌ها اقدام به اعزام تیم‌های پزشکی به مرز‌های خوزستان می‌نماید.

رئیس ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب اذعان داشت: از ۱۲ مهرماه تاکنون، ۳۵ دستگاه خودرو سبک و ۴۳ دستگاه انواع ماشین آلات نیز مشغول خدمات رسانی در مرز‌های خوزستان بوده اند.

به گفته احمد محمدی، اختصاص ۴۰ دستگاه کانکس برای استقرار گروه‌های نظامی و انتظامی، ۸ دستگاه کامیون اتاقی به منظور حمل یخ به مواکب و همچنین استقرار ۲ جایگاه سوخت سیار در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از دیگر اقدامات ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب در ایام پیاده روی عظیم اربعین حسینی است.

او بیان کرد: تامین ۲ میلیون آب معدنی، ۴ هزار جلد کتاب ادعیه، ۱۵ تانکر آبرسانی به مواکب برای شست و شو و سرویس‌های بهداشتی و ۱۰ دستگاه تانکر مکنده تخلیه فاضلاب مواکب در ۲ مرز خوزستان از دیگر اقدامات و خدمات ستاد اربعین حسینی صنعت نفت جنوب به شمار می‌روند.

این مقام مسئول در پایان از همکاری شرکت‌های مذکور در خدمت رسانی به زوار اربعین تشکر کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران تا پایان پیاده روی اربعین حسینی ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

خدمت رسانی ستاد اربعین صنعت نفت جنوب به زائران اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.