سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حال پنج بازار روز قم خوب است

معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت:از ۱۱ بازار روز فعال قم،پنج بازار استانداردسازی و فعالان آنان ساماندهی شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سید امیرسامع،معاون خدمات شهری شهرداری قم روز سه‌شنبه درجلسه ستاد تنظیم بازار قم درسالن جلسات استانداری تصریح کرد: ایجاد ۱۸ فروشگاه همشهری در سطح شهر قم یکی از تجربه‌های موفق شهرداری در ایجاد بازار‌های روز بوده‌است.


او گفت: ایجاد فروشگاه‌های ریحان در اراضی بلا استفاده از دیگر تجربه‌های موفق شهرداری قم در ایجاد بازار‌های روز میوه و تره بار است، ۴۵ فروشگاه ریحان در شهر قم فعال شده است.


سامع بیان کرد: بالغ بر ۳۰ فروشگاه تولید و عرضه گل و گیاه درقالب گلخانه در اراضی بلااستفاده شهر قم نیز ایجاد شده که از دیگر تجربه‌های موفق شهرداری در اشتغالزایی ارزان قیمت و موقت بوده‌است.


او اظهار کرد: وضعیت نگران کننده میدان نبوت قم در استقرار وانت بار‌ها از مصادیق عدم اجرای استانداردسازی دراستقرار روزبازارهاست.


سامع گفت: در دو منطقه ۲ و ۶ شهری قم ۶ روز بازار فعال بوده و باید نسبت به افزایش موازین بهداشتی در آن‌ها اقدام لازم صورت بگیرد.
معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: وجود روزبازار‌ها در کشور‌های متمدن یکی از نقاط قوت شهری و اقتصادی بوده که در محصولات و کالا‌ها با قیمت مطلوبتری به دست مردم می‌رسد.


او در ادامه با اشاره به در نظر گرفتن محل‌های ویژه توسط شهرداری برای استقرار بازرسان برای بررسی شکایات مردمی گفت: تعدد غرفه‌ها و کانکس‌ها از سال‌های گذشته یکی از معضلات شهر قم بوده‌است.


معاون خدمات شهری شهرداری قم تاکید کرد: جانمایی کانکس‌های نظارت باید در خط بدنه شهری جانمایی شود تا در کنار دسترسی راحت مردم مشکلی از نظر ترافیکی و زیبایی شهری وارد نکند.


سامع گفت: شهرداری قم آمادگی دارد امکانات خط بدنه و سازه‌های موجود خود را برای استقرار بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دهد.


معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: در صورتی که سامانه ۱۲۴ شاکایات مردمی به سامانه پیگیری، تحلیل و مستند سازی شکایات مردمی مجهز شود به نتیجه مطلوبی می‌رسد.

انتهای پیام/ش

وضعیت بازار روزهای قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عابد
۰۰:۳۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
جمع کردن بازار روزها چه دلیلی داذد