سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲ هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی را در زمان بازگشت از عراق جابجا می کند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۲ هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین حسینی (ع) را در زمان بازگشت از عراق جابجا خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : مدیریت زائران در زمان بازگشت بسیار سنگین‌تر از زمان رفت خواهد بود، زیرا زائرانی که در طول چندین روز وارد عراق شده اند، می‌خواهند ۲ روزه به کشور بازگردند.

او با بیان اینکه تعدادی از استان‌های معین اطراف کرمانشاه برای جابجایی بهتر زائران به کرمانشاه کمک می‌کنند، گفت : به منظور خدمات‌دهی به زائران اربعین در زمان بازگشت، ظرفیت حمل و نقلی خود را برای بازگشت زائران نسبت به زمان رفت افزایش داده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده در زمان بازگشت زائران ۲ هزار دستگاه اتوبوس برای مسیر‌های طولانی و ۵۰۰ دستگاه مینی بوس برای مسیر‌های کوتاه به کارگیری خواهیم کرد.

کرمی گفت: زائرانی که از مرز خسروی وارد کشور می‌شوند، ابتدا به مرکز استان و سپس به دیگر نقاط کشور اعزام خواهند شد؛ این امکان وجود دارد که زائران ورودی از مرز مهران نیز وارد کرمانشاه شوند به همین دلیل برای میزبانی از آنان نیز آمادگی لازم وجود دارد.

او با بیان اینکه از توان دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز برای حمل و نقل مسافران استفاده می‌کنیم، افزود: علاوه بر اتوبوس بخشی از زائرانی که به شهر کرمانشاه منتقل می‌شوند، از طریق هواپیما و راه آهن جابجا خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/د

مدیریت زائران در زمان بازگشت بسیار سنگین‌تر از زمان رفت خواهد بود

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.