سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور بیش از سه هزار و ٧٣٨ جلد سند روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: با صدور سه هزار و ٧٣٨ جلد سند روستایی در سال گذشته ۶۶ درصد از اماکن روستایی در استان فارس سند دار شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عطاءالله زمانی با اشاره به ماموریت اصلی بنیاد در محرومیت زدایی و زدودن غبار محرومیت از چهره روستا‌ها و مناطق محروم، گفت: این بنیاد در استان فارس و در شهرستان‌ها از هیچ کوششی برای رفع موانع توسعه روستایی و رفع محرومیت در مناطق روستایی فروگذار نکرده است.

او بر لزوم اتمام کار مرمت یا احداث واحد‌های مسکونی آسیب دیده در حوادث که مالکان آن‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند، تاکید و افزود: بنیاد مسکن در این زمینه با مشارکت بانک‌های عامل تسهیلات ویژه برای اتمام فعالیت واحد‌های نیمه تمام پرداخت می‌کند.

زمانی همچنین به فعالیت‌های عمران روستایی سال گذشته این نهاد اشاره و عنوان کرد: سال ٩٧ با احتساب اعتبارات ملی و استانی ٦٢٧ پروژه بهسازی روستایی را با اعتبار ٧٢ میلیارد تومانی به پایان رساندیم؛ که سهم قیر در سال ٩٧ برای بهسازی معابر روستایی، ٤٢ میلیارد تومان بود.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس افزود: پارسال سه هزار و ٧٣٨ جلد سند روستایی و دو هزار و ٣٢٩ جلد سند شهری برای واحد‌های مسکونی شهر‌های زیر ٢۵ هزار نفر صادر شد و در مجموع تاکنون ٦٦ درصد از اماکن روستایی فارس سند دار شده است.

زمانی همچنین به معرفی ۵١ روستا در استان تخت عنوان روستا‌های هدف گردشگری اشاره و افزود: تاکنون برای ١۵ روستا مصوبه تهیه طرح را گرفته‌ایم.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اجرای طرح تامین مسکن شهری با عنوان طرح اقدام ملی را طرحی مناسب برای خانه دار شدن افراد با طبقات درآمدی مختلف دانست و گفت: پیگیری احداث ۱۰۰ واحد مسکن در شهر استهبان در قالب طرح اقدام ملی انجام شده و امید است با همراهی فرمانداری و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها شاهد اجرای این طرح ملی باشیم.
انتهای پیام/م 

۶۶ درصد اماکن روستایی فارس دارای سند است

برچسب ها: بنیاد مسکن ، عمران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.