سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخلال در نوبت دهی اینترنتی درمانگاه رسول اکرم (ص) تربت جام/ چند نوبت با یک شماره

حضور زیادی از مراجعین با شماره‌های مشترک در درمانگاه نبی اکرم (ص) باعث اختلال در سرویس دهی و خدمات رسانی شده بود.

هومن محمدزاده معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با پیگیری و بررسی انجام شده مشخص شد شرکتی که سامانه نوبت دهی را پشتیبانی می‌کند دچار اختلال شده و بعد از انجام نوبت گیری نوبت از مجموعه حذف نشده و مجددا نوبت گیری انجام گرفته و تکرار نوبت‌ها باعث مشکلات زیادی شده بود.

او افزود: روز گذشته هر شخصی که از طریق گوشی یا کافی نت یک شماره برای متخصص دریافت کرده به جای آنکه آن شماره پر بشود ونوبت به شماره بعدی منتقل شود دوباره روی شماره قبلی به صورت مکرر نوبت دهی انجام شده است. مثلا" باعث شد در برخی تخصص‌ها مثل زنان و گوش و حلق و بینی حتی تا ۱۰ بیمار برای شماره یک نوبت دهی شده باشد که طبیعتا" منجر به مراجعه مضاعف و بیشتر از سقف روزانه نوبت دهی همشهریان و نابسامانی در خدمت رسانی شد.

محمدزاده بیان کرد: با توجه به محدودیت تعداد ویزیت روزانه درمانگاه؛ این تکرار نوبت دهی‌ها باعث شده که تعداد نوبتی که ارائه شده از سقف تعداد نوبتی که به صورت روزانه ارائه میشده خیلی بیشتر باشد و به تعداد بیشتری از مراجعین و همشهریان گرامی پیامک ارسال شده بود که برای شما نوبت دهی انجام شده ودر ساعت معین به درمانگاه مراجعه کنند.
 
او ادامه داد: متاسفانه امروز ما شاهد آن بودیم که تعداد زیادی از مراجعین با شماره‌های مشترک برای یک روز اومده بودند که عملا سرویس دهی ما رو دچار اختلال نموده و از ساعت هفت و نیم با ازدحام جمعیت در درمانگاه رسول اکرم روبرو بودیم و با توجه به اینکه در صبح امروز به طور کامل نسبت به ایراد و مشکل پیش اومده اشراف نداشتیم خدمت رسانی امروزمان دچار اختلال گردید.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: از سوی دیگر دیروز تماس‌های مکرری از سمت کافی نت‌ها گرفته شده که با توجه به اینکه سامانه بعد از کامل شدن سقف تعداد نوبت‌ها قفل نگردیده بود متقاضیان به صورت حضوری جهت دریافت نوبت مراجعه نمایند که این امر نیز مزید بر مشکل قبلی شد.

انتهای پیام//ز. ج


رفع مشکلات اخلال در نوبت دهی اینترنتی درمانگاه نبی اکرم ص تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.