سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم یزد لوله برای پنج بازی آینده آماده می‌شود

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: پنج بازی آخر مرحله‌ی اول لیگ دسته سه فوتبال کشور برای تیم یزد لوله بازی‌های حساسی است.

محمود امیری، سرمربی تیم فوتبال یزد لوله، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه تیم فوتبال یزد لوله امتیاز‌های زیادی را در بازی‌های پیشین از دست داده است، گفت: پنج بازی تا پایان مرحله اول لیگ دسته سه کشور داریم، که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رویم.

او با اشاره به بازی تیم فوتبال یزد لوله با امید بتن فارس در هفته هفتم این رقابت ها، افزود: بازیکنان جوان و با انگیزه تیم یزد لوله تاکتیکی و پر انگیزه مقابل نماینده استان فارس حاضر شدند و توانستند با پیروزی یک بر صفر و کسب ۱۲ امتیاز به جایگاه دوم جدول صعود کنند.

امیری با بیان اینکه تمرین تیم فوتبال یزد لوله پس از سه روز استراحت، جمعه ۲۶ مهر از سر گرفته می‌شود، اظهار داشت: بازی بعدی ما در خارج از خانه است که با تمرینات فشرده و تاکتیکی، خود را برای بازی سوم آبان ماه در کیش آماده می‌کنیم.

مرحله اول لیگ دسته سوم کشور با حضور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی آغاز و تیم‌ها به صورت تک بازی با یکدیگر روبرو می‌شوند و در مجموع در ۶ بازی میزبان و در ۶ بازی مهمان خواهند بود.

در پایان این مرحله، تیم‌های اول و دوم مستقیما به مرحله نهایی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم برای فصل بعد در جدول مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم باقی خواهند ماند و تیم‌های پنجم به بعد به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

انتهای پیام/ی

تیم  یزد لوله را برای پنج بازی آینده آماده می‌کنم

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.