سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت بیش از ۳ هزار کلنی زنبور عسل در استان همدان

 مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از ثبت بیش از ۳ هزار کلنی زنبور عسل در استان در طرح سرشماری کلنی‌های زنبور عسل استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قراگوزلو  مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: طرح سرشماری کلنی‌های زنبور عسل استان همدان تمدید شد و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد یافت.

او گفت: طرح سرشماری کلنی‌های زنبور عسل استان همدان که از ۶ مهرماه آغاز شده و قرار بود تا ۱۹ مهر به پایان برسد به مدت ۶ روز دیگر تمدید شد و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد یافت.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: از زمان اجرای طرح تا ۲۲ مهرماه، ۲ هزار و ۱۸۳ نفر زنبوردار در این طرح ثبت نام کرده و تا این تاریخ ۳۳۳ هزار کلنی زنبور عسل نیز سرشماری شده است.

قراگزلو گفت: آمار‌های به دست آمده از سرشماری امسال حکایت از افزایش تعداد بهره برداران و کلنی‌های زنبور عسل و نیز افزایش در میزان تولید عسل استان همدان دارد.

او  عنوان کرد: براساس سرشماری صورت گرفته در سال گذشته استان همدان دارای ۲ هزار و ۱۶۶ بهره بردار و۲۶۷ هزار کلنی زنبور عسل بوده که ۲ هزار و ۸۵۰ تن عسل نیز تولید کرده اند.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: بر اساس سرشماری امسال تا کنون ۲ هزار و ۱۸۳ بهره بردار و ۳۱۸ هزار و ۴۵۶ کلنی زنبور عسل با ظرفیت تولید ۳ هزار و ۷۸ تن عسل سرشماری شده اند.

انتهای پیام/د.ا

طرح سرشماری کلنی‌های زنبور عسل استان همدان انجام می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.