سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب دو عضو شورای شهر تهران برای نظارت در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب

اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی را به عنوان نمایندگان این شورا برای حضور در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان عضو ناظر در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب پایتخت در دستور کار یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی این شورا قرار گرفت.

بهاره آروین رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این دستور گفت: موضوعی که ما امروز شاهد آن هستیم این است که برنامه‌ها طبق پیش بینی‌ها پیش نرفته است و انتخاب دو نفر از اعضای شورای شهر تهران به عنوان ناظر می‌تواند اقدامی مؤثر باشد تا اقدام‌ها بر اساس اولویت‌بندی انجام شود و نقطه نظرات اعضای شورای شهر تهران نیز مطرح شود.

پس از اظهارنظر آروین زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: توضیحات  آروین را تأیید می‌کنم اعتقاد من این است اگر نظارت نباشد برخورد‌های شرکت آب و فاضلاب با مناطق متفاوت می‌شود.

پس از اظهارنظر‌ها اعضای شورا، مجید فراهانی و آرش حسینی میلانی را به عنوان نمایندگان شورای شهر تهران در شرکت آب و فاضلاب استان  پیشنهاد دادند.

 اعضای این شورا با ۱۶ رأی موافق اعضای پیشنهادی شورای شهر تهران برای نظارت در شرکت آب و فاضلاب استان تهران را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.