سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت در حال انجام است

فرماندار قصرشیرین از تردد روان زائران اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : هم‌اکنون کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت و بدون کوچک‌ترین معطلی در حال انجام است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : وسایل نقلیه به اندازه کافی برای انتقال زوار از بغداد به خسروی در خاک عراق توسط ستاد اربعین این کشور تدارک دیده شده و در پایانه مرزی خسروی نیز اتوبوس‌هایی مستقر است که کار انتقال زوار از این مرز به داخل شهر کرمانشاه را برعهده دارند تا زائران در این شهر با استفاده از حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای به مقصد استان مورد نظر راهی شوند.

او از تردد روان زائران اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت : زائرانی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند، می‌توانند این مرز را برای خروج از کشور انتخاب کنند، در این مرز معطلی ندارند، ۵۶ گیت گذرنامه فعال است و در آن سوی مرز ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال زوار به بغداد موجود است.

او ساعت عزیمت زائران از مرز رسمی خسروی هفت صبح تا ۱۶ عصر اعلام کرد و افزود: روز گذشته حدود ۷ هزار نفر از این مرز عازم عتبات عالیات شدند و هم‌اکنون هم کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت و بدون کوچک‌ترین معطلی در حال انجام است .

 

 

انتهای پیام/د

زائران اربعین حسینی به سهولت از مرز عبور کنند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.