سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به رشد حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین، در عین حال از افزایش سوانح رانندگی در این ایام بخصوص در استان‌های کرمانشاه، خوزستان، ایلام و شهر‌های در مسیر تردد زائران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی بدون ذکر آمار تصادفات گفت : خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی بوده است.

او گفت : شتاب بی مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد رخ به رخ است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال بوده است.

 حسینی با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی، نیاز بیشتری به استراحت دارند، افزود: مهمترین توصیه‌ای که به زوار داریم این است از رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به جریان داشتن تردد در تمامی راه‌ها بخصوص جاده‌های منتهی به مرز‌های چهارگانه محل ورود و خروج زائران به عراق، گفت: شرایط فعلی به گونه‌ای است که حجم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین‌تر از مسیر رفت است.

او افزود: پیش بینی می‌شود برای فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم، اما از روز جمعه (۲۶ مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوار کنیم.

حسینی با بیان اینکه هنوز در خصوص اعمال محدودیت ترافیکی در روز‌های منتهی به اربعین نمی‌توان اظهارنظر کرد، گفت: باید صبر کنیم و ببینیم موج بازگشت چگونه خواهد بود و آنگاه در این خصوص تصمیم بگیریم.

 

 

انتهای پیام/د

خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.