سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم استفاده زائران از وسایل نقلیه عمومی برای بازگشت به شهرهایشان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به حضور بی شمار مسافرکش‌های شخصی از زائران خواست، در برگشت به شهرهایشان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ فرزاد یاسمی گفت: با افزایش حجم بازگشت زائران به کشور تعداد زیادی مسافربر شخصی وارد شهر مهران شده و در صدد مسافر کشی به شهر‌های دور و نزدیک کشور هستند.

او ادامه داد: این مسافرکش‌ها بدون مجوز و عدم پوشش نظارتی از سوی دستگاه‌های متولی اقدام به جابجایی و انتقال زائران می‌کنند که این موضوع می‌تواند مشکلات را برای زائران ایجاد کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به تمهیدات و پیش‌بینی‌های امن برای استقرار اتوبوس‌های بین شهری در پایانه برکت مرز مهران و برنامه ریزی برای انتقال شبانه روزی زائران از مرز به شهرهایشان از آن‌ها خواست، برای برگشت به استان‌ها و شهر‌های خود از هر وسیله‌ای استفاده نکرده و مراقب باشند.

او همچنین به زائران توصیه کرد، در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی وسایل نقلیه شخصی عمومی، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و ایستگاه‌های مستقر در مسیر‌ها گزارش کنند.

سرهنگ یاسمی در پایان رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را ضامن سلامت زائران خواند و از آن‌ها خواست با استراحت کامل در موکب‌ها به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/غ

زائران در برگشت به شهرهایشان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

برچسب ها: محرم 98 ، اربعین 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.