سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالاری در تذکر پیش از دستور:

راهی جز سوال از شهردار تهران نداریم/ روگذر پالادیوم باید جمع آوری شود

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر ضرورت جمع آوری روگذر پالادیوم گفت: شهرداری باید نسبت به این کار هر چه سریع‌تر اقدام کند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه علنی شورای شهر تهران مطرح کرد نسبت به عدم اجرای تذکرات شورای شهر توسط شهرداری تهران تذکر داد.

او با تأکید بر اینکه تقاضا دارم رویکرد مناسبی برای توجه به تذکرات همکاران اتخاذ شود، گفت: در خصوص پروژه پالادیوم به عنوان یکی از تخلفات بزرگ مقیاس شهر تهران به آن‌ها تذکر دادم ضمن اینکه این پروژه کار‌های متخلفانه دیگری را هم رقم زده است، ولی یک تخلف آشکاری داشته که آن هم تجاوز به حقوق عمومی شهر است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در ۴ مهر ماه سال ۹۶ تذکری در این خصوص داده‌ام، بیان کرد: یک ماه بعد در ۲۴ دی ماه ۱۴ نفر از اعضا هم تذکر دادند و معاونت قضایی دادستان کل کشور هم چندین نامه در این خصوص نوشته است و از شورا، شهرداری و کمیسیون ماده ۱۰۰ هم خواسته که نسبت به این موضوع تعیین تکلیف کنند.

سالاری با بیان اینکه سازمان بازرسی شهرداری هم به صورت جدی وارد این موضوع شده و خواستار جمع آوری روگذر پالادیوم شده، گفت: رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ هم صادر شده و برای اینکه رایزنی‌های مالک مؤثر بوده تلاش کردند تا رأی تبدیل به نظریه شود.

او با تأکید بر اینکه این عملکرد جایگاه نظارتی شورای شهر را زیر سوال می‌برد، افزود: در این شرایط راهی جز طرح سئوال از شهردار تهران نداریم و اگر این موضوع حل نشود سایر تذکرات هم به جایی نمی‌رسد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: در شرایط کنونی آنقدر که شورای عالی شهرسازی به نظرات شورا اهمیت می‌دهد شهرداری به نظرات شورا اهمیت نمی‌دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.