سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان های همدان آماده خدمات‌رسانی به زائران اربعین

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی همدان از آمادگی چهار بیمارستان این شهر جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب معصومی رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: چهار بیمارستان ارتش، سینا، آتیه (تامین اجتماعی) و بعثت به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند.

او عنوان کرد: ۱۲ نیرو با ۶ کد آمبولانس از ۲۰ مهر امسال عازم مرز خسروی شدند و تا سی ام مهر در این منطقه حضور دارند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: همچنین معاونت بهداشتی نیرو‌های خود را با عنوان کارشناس بهداشت محیط مراقبت از بیماری، راننده و خودرو را به مرز مهران اعزام کرده است.

معصومی بیان کرد: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان نیز تاکنون ۹ نیرو شامل پزشک، پرستار و متخصصان علوم آزمایشگاهی را به مرز مهران اعزام کرده و قرار است ۱۰ تن دیگر راهی این منطقه شوند.

او گفت: در داخل استان نیز هر حوزه به تناسب شرح وظایف فعال بوده و تیم‌های اورژانس نیز در ۳۰ ایستگاه از ۸۰ ایستگاه صلواتی مستقر هستند.

 رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: زائران ۱۴ استان برای عزیمت به مرز از همدان عبور می‌کنند بنابراین مسیر‌های پرترافیک و پرتردد شناسایی شده و آمبولانس‌ها در ایستگاه‌های صلواتی موجود در این مسیر‌ها مستقر هستند.

معصومی ادامه داد: با توجه به اینکه زائران پنج استان هنگام بازگشت ابتدا در همدان حضور می‌یابند، در پایانه پیش بینی شده در مریانج، یک

دستگاه اتوبوس آمبولانس مستقر است.

او گفت: کارشناسان معاونت بهداشتی نیز بر نحوه و کیفیت مواد غذایی عرضه شده نظارت دارند.

انتهای پیام/د.ا

خدمات‌رسانی چهار بیمارستان همدان به زائران اربعین

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.