سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آکادمی بین المللی یوراس در تبریز

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز گفت: دومین آکادمی بین المللی یوراس EURAS فردا با حضور رئیس اتحادیه دانشگاه‌های اوراسیا به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شجاعی مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز گفت: این آکادمی بین‌المللی بیشتر برای بین‌المللی سازی فعالیت‌های دانشگاهی و همچنین با هماهنگی‌های انجام شده با اتحادیه دانشگاه های اوراسیا، با حضور رئیس اتحادیه به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

او در ادامه با تاکید بر اینکه در این آکادمی روش‌های موثر بین‌المللی سازی مناسب فعالیت‌های دانشگاهی توسط اساتید اتحادیه دانشگاه‌های اوراسیا و همچنین اساتید ایرانی تدریس خواهد شد، تصریح کرد: این کارگاه برای اعضای شرکت کننده از دانشگاه‌های ایران( مدیران و پرسنل همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه‌ها و همچنین اعضای هیات علمی و مدیران علاقمند دانشگاه‌های منطقه شمال‌غرب کشور خواهد بود.

مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه تبریز، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه دومین آکادمی بین‌‌المللی یوراس به مدت یک روز در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد، اضافه کرد: روش های بهبود مهارت‌ها، ارتقاء دانش، گسترش افق دید در حوزه آموزش عالی بین المللی، نحوه اثر بخش تر نمودن استراتژی های بین‌المللی‌سازی، رویه‌ها وگرایشات رایج در بین المللی سازی و آموزش عالی بین‌الملل و سایر موارد این بخش از جمله موارد مورد بحث این کارگاه خواهد بود.

شجاعی، در نهایت با بیان اینکه اولین آکادمی در دو سال پیش به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شده بود، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰ دانشگاه در منطقه اروپا و آسیا عضو اتحادیه دانشگاه های اوراسیا است که دانشگاه تبریز از جمله یکی از آنهاست.

دانشگاه تبریز در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۱ دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی، ۸۰۰ نفر عضو هیات علمی، بیش از 24 هزار نفر دانشجو و 457 هزار مترمربع فضای آموزشی، کمک آموزشی و پژوهشی و نیز به جهت همجواری با دانشگاه‌های بزرگ کشورهای منطقه، به عنوان بزرگ‌ترین مرکز علمی غرب و شمال غرب کشور، عهده دار بخش بزرگی از مسئولیت تولید علم و فناوری و رقابت در عرصه های بین المللی است.

 

انتهای پیام/ش

دانشگاه تبریز میزبان آکادمی بین المللی یوراس در تبریز 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.