سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تکواندوکاران گیلانی در مسابقات کشوری

تکواندو کاران گیلانی در رقابت‌های لیگ برتر پومسه کشور چهار مدال کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محسن سترگی، رئیس هیات تکواندو استان گیلان گفت: مسابقات هفته ششم تا هشتم از دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه مردان کشور جام ستارگان در استان تهران برگزار شد و پومسه رو‌های گیلانی موفق شدند یک مقام قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی را کسب کنند.

او افزود: در رقابت‌های انفرادی و در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته استان گیلان روی سکوی اول قرار گرفت و مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

رییس هیات تکواندو استان گیلان با اشاره به عملکرد سایر نمایندگان استان گیلان در این رقابت‌ها گفت: در همین رده سنی نیز، طا‌ها روشنی مبارکی دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان توانست پس از علیزاده، عنوان نایب قهرمانی این رده سنی را تصاحب کند.

سترگی با بیان عملکرد ورزشکار گیلانی در رقابت‌های انفرادی گفت: در مسابقات انفرادی استاندارد رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال نیز، ابراهیم خاوری از استان گیلان پس از ورزشکارانی از استان تهران به مدال بزنز رسید.

او افزود: در رقابت‌های هفته ششم تا هشتم لیگ برتر پومسه مردان کشور، ۲۴۹ ورزشکار از استان‌های مختلف در بخش‌های انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در استان تهران با هم به رقابت پرداختند.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان به رقابت‌های لیگ پومسه بانوان نیز اشاره و تصریح کرد: هفته ششم تا هشتم این مسابقات در بخش بانوان نیز در استان تهران انجام شد که در رقابت‌های انفرادی استاندارد و در رده سنی بالای ۱۸ سال، فاطمه ستوده از استان گیلان پس از ورزشکارانی از استان‌های البرز و گلستان مقام سوم را کسب کرد.

سترگی در پایان گفت: در مسابقات هفته ششم تا هشتم از دور رفت هفتمین دوره لیگ برتر پومسه بانوان کشور جام ستارگان، ۲۴۳ پومسه رو از استان‌های مختلف کشور در بخش‌های انفرادی استاندارد، تیمی استاندارد و انفرادی ترکیبی در رده‌های سنی مختلف در استان تهران با هم رقابت کردند.

انتهای پیام/آ

ورزشکاران تکواندو کار گیلانی، در مسابقات کشوری درخشیدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.