سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کرمی:

وظیفه یگان ویژه تامین امنیت زائران است

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان ویژه وظیفه دارد تا امنیت زائران را تامین کند و خوشبختانه در هر چهار مرز تاکنون هیچ مشکلی نداشتیم.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: همه مردم در مرز‌ها به راحتی و در نهایت آرامش و متانت در حال عبور هستند البته همکاری بسیار خوبی هم میان گذرنامه و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برقرار است و بی درنگ هر تعداد زائری که مراجعه می‌کند، کارش را راه می‌اندازند و ما امسال توقفی نداشتیم.

او گفت: از روز گذشته میزان ورودی‌ها بیشتر شده و زائرانی که سفر خود را برنامه ریزی کردند، به کشور بر می‌گردند، البته امروز صبح وضعیت متفاوت شد و خروج بیشتر شد، فکر می‌کنیم آمار امروز به بیش از ۱۰۰ هزار نفر برسد که نسبت به سال قبل از افزایش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا افزود: یگان ویژه وظیفه دارد تا امنیت زائران را تامین کند و خوشبختانه در هر چهار مرز هیچ مشکلی نداشتیم، از نظر انضباطی و مدیریت جمعیت با رعایت و توجه بسیار خوب زائران، ازدحام در پایانه‌ها به وجود نیامده و تردد‌ها روان است.

سردار کرمی اضافه کرد: یگان‌های ویژه ناجا برای موج بازگشت زوار آمادگی کامل را دارد، نیرو‌های احتیاط نیز پیش بینی شده و با آمادگی کامل امورات را رصد می‌کنیم تا این سفر مهم اسلامی انجام شود.


بیشتر بخوانید: افزایش ٢٥ درصدی نیروی انسانی نسبت به سال گذشته


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.