سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی مطرح کرد:

افزایش ٢٥ درصدی نیروی انسانی نسبت به سال گذشته

نوری از افزایش ٢٥ درصدی تجهیزات و نیروی انسانی نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن نوری دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین إظهار کرد: برای اربعین امکانات را برای حدود ۵ میلیون نفر فراهم کردیم، به دلیل اینکه اگر تعداد زوار بیشتر شود نمی‌توانیم بگوییم پیش بینی هایمان غلط بوده است. پیش بینی‌های بسیار مناسب انجام شده و ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته تجهیزات و نیروی انسانی را افزایش دادیم.

او ادامه داد: بنده تجربه چنین حجمی از زوار را تا به حال نداشتم، اکنون هم جمعیت زواری که در حال برگشت هستند قابل توجه است. در مرز مهران شب گذشته حجم ورودی در ساعاتی به وضوع بیشتر از خروجی بود.

دبیر کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین حسینی یادآور شد: همه امکانات آماده است و ما هیچ نگرانی نداریم، علاوه بر امکاناتی که مستقر کردیم تیمی را هم به صورت رزرو آماده داریم که در صورت نیاز فراخوان دهیم تا در خدمت زوار قرار گیرند.

نوری بیان کرد: امروز صبح ما یک پل هوایی داشتیم، یعنی بالگرد‌ها در حال انتقال بودند، همچنین همه دستگاه‌ها و ستاد کل نیرو‌های مسلح هم همت کردند، گفتنی است که هواپیما‌ها و بالگردهایشان را هم در اختیار کمیته بهداشت و درمان گذاشته اند.

او إظهار کرد: تاکنون هیچ موردی از بیماری یا حادثه نگران کننده‌ای که سیستم فوریت‌های پزشکی یا بهداشت و درمان را دچار چالش و یا نگران کند، نداشته ایم و توانمان از این بیشتر است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.