سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز:

نظارت کاملی بر سرویس مدارس شیراز اعمال می‌شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: نظارت کامل از سوی اداره نظارت و بازرسی این سازمان بر روند ارائه خدمات سرویس مدارس به لحاظ کمی و کیفی اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود حسن‌شاهی گفت: به دلیل تغییرات در ارائه خدمات سرویس مدارس و الزام رانندگان به ارائه یک سرویس در هر شیفت، خلل و ناهماهنگی مختصری در این زمینه ایجاد شده بود.

او با بیان اینکه مشکل ایجاد شده لاینحل نبود و برنامه ریزی برای جبران کمبود سرویس مدارس انجام شده است، گفت: با تلاش سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز و سازمان دانش آموزی اداره آموزش و پرورش فارس مشکلات و کمبود سرویس مرتفع شده و در اسرع وقت سرویس دهی به مدارس به شکل منظم انجام خواهد شد.

حسن‌شاهی با تاکید بر ضرورت نظارت همه جانبه و ایجاد امنیت در حمل و نقل دانش آموزان اضافه کرد: عوامل نظارت و بازرسی به صورت تمام وقت در دو شیفت مشغول کنترل و پیگیری امور مرتبط به سروییس‌های مدارس هستند.

او گفت: هیچ مشکلی در خصوص کمبود ظرفیت سرویس دهی به مدارس وجود ندارد و با ارایه گزارش ناظران سازمان و مسئولین اجرایی سرویس مدارس مستقر در مدارس شهر شیراز، سرویس‌های تقاضا شده بدون اتلاف وقت به مدارس معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت: با توجه به رسالت و وظیفه ذاتی این سازمان، ارتقاء سطح کیفی خدمات سرویس مدارس در دستور کار قرار داشته و همواره یکی از اولویت‌ها است.
انتهای پیام/م

نظارت بر سرویس مدارس شیراز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.