سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین جشنواره «برند محبوب» در دانشگاه صنعتی شریف

رئیس کمیته اجرایی ششمین جشنواره برند برتر گفت: در این جشنواره بیش از ۹۰ برند تندیس زرین «برند محبوب» مصرف کنندگان را کسب کردند.

هادی اسدی، رئیس کمیته اجرایی ششمین جشنواره «برند محبوب» در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه این جشنواره از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: امروز ششمین جشنواره «برند محبوب» در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

او افزود: ۳۶۰۰ برند را در معرض نظرسنجی عموم مصرف کنندگان قراردادیم که ۱۰ گروه آنها کالای اصلی و ۱۵۲ مورد آن زیرگروه کالایی هستند.

اسدی گفت: در طی این جشنواره مصرف کنندگان کالا وخدمات توانستند به برندهای محبوب خود در برندهای کالایی مناسب رای دهند.

رئیس کمیته اجرایی ششمین جشنواره برند برتر ادامه داد: مصرف کنندگان می توانند برندهای محبوبشان را در موارد مختلف  انتخاب کنند.

او گفت: مصرف کنندگان قبل از اینکه رای دهند باید از قبل هویت خود را اعلام کرده باشند که مبتنی بر این اطلاعات؛ ما گزارشاتی را تهیه و در اختیار برندها قرار می دهیم.

اسدی تصریح کرد: از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ شهریور برای این جشنواره نظرسنجی را داشتیم و در طی بازه ۵ ماهه، نظرسنجی در خصوص ۳۶۰۰ برند انجام شد.

او در پایان گفت: امروز جشن پایانی معرفی بیش از ۹۰ برند محبوب و برتر مصرف کنندگان برگزار شد که به همه آنها تندیس زرین برند برتر تقدیم شد.


انتهای پیام/

 

برچسب ها: دانشگاه ، همایش ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.