سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل نمونه موفق حوزه گردشگری در کشور است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در طی دو سال گذشته، اردبیل نمونه موفق حوزه گردشگری در سطح کشور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ولی تیموری، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در طی دو سال گذشته، اردبیل نمونه موفق حوزه گردشگری در سطح کشور است.

او افزود: استان اردبیل در شاخصه‌های متفاوتی در حوزه‌های سه گانه به ویژه در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری متفاوت‌تر از سایر استان‌ها عمل کرده که زمان بندی صدور موافقت‌های اصولی از جمله بارزترین آن‌ها است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور ادامه داد: این روند باید برای توسعه هرچه بیشتر گردشگری در سطح این استان ادامه داشته باشد و ما نیز حمایت‌های لازم را در این خصوص انجام خواهیم داد.

در این دیدار همچنین نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی استان اردبیل بیان داشت: استفاده از ظرفیت وبلاگ نویسان و فعالان حوزه گردشگری که صفحات پرمخاطبی در شبکه‌های اجتماعی دارند مورد تاکید ما است و در این خصوص نیازمند همکاری معاونت گردشگری وزارتخانه هستیم.

او افزود: برگزاری دو رویداد بین المللی گردشگری اکوتوریسم در ۲۰۲۰ و کشور‌های عضو اکو در ۲۰۲۳ می‌تواند جهشی عظیم در تعریف محور جدید گردشگری در شمالغرب کشور باشد که امیدواریم اولین رویداد که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد قدم خوبی در این خصوص باشد.

فلاحی یادآور شد: تمامی سعی ما معرفی استان اردبیل در حوزه گردشگری با توجه و تکیه بر داشته‌های طبیعی و تاریخی آن است که تاکنون آنگونه که باید در سطح ملی و بین المللی معرفی نشده است.

انتهای پیام/ع

توسعه هرچه بیشتر گردشگری در سطح استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.