سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی بیش از ۲ میلیون مرسوله از طریق پست لرستان

مدیرکل پست لرستان ازجابجایی بیش از ۲ میلیون مرسوله از طریق پست در ۶ ماهه گذشته خبرداد.

ناظری مدیرکل پست لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: مجموعه پست استان در ۶ ماهه گذشته بیش از ۲ میلیون مرسوله را جابجا کرده است که از این میزان بیش از ۱ میلیون مرسوله وارد استان شده است وبیش از ۸۰۰ هزار مرسوله از استان خارج شده است.

او افزود: ما توانستیم از ابتدای امسال بیش از ۲ میلیون سفر زائد بین شهری واستانی را حذف کنیم و گام مهمی در راستای کاهش آلایندگی زیست محیطی، کاهش مسافرت‌های زائد شهری وحذف گره‌های ترافیکی برداریم.

او ادامه داد: در لرستان ما باطرح توسعه ای که در دست داریم بیش از ۴۳۱ نقطه اتصال به هم استان‌ها داریم که از این تعداد ۳۶۱ نقطه تماس با مردم در رستا‌ها داریم که یک نقطه عطف وظرفیت خوبی برای استان محسوب می‌شود.

مدیرکل پست لرستان اظهارداشت: این واحد‌های پستی مادر خدمت روستائیان هستند و ۷۰ واحد شهری در مراکز شهر‌های استان ارائه خدمت می‌کنند.

ناظری گفت: ما توانستیم با همکاری دستگاه اجرایی استان یک بانک اطلاعاتی از اماکن واملاک ومکان‌های استان داشته باشیم به نحوی که تمام مکان‌ها واملاک در استان دارای شناسنامه پستی وکدپستی ۱۰ رقمی هستند وبیش ازیک میلیون و ۱۰۰ هزار رکورد کد پستی ۱۰ رقمی در استان ثبت شده است وهمه دستگاه‌های خدمات رسان دولتی وخصوصی می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

او افزود: برنامه‌ای که در دست اقدام داریم تحت عنوان برنامه تحول گرا است وبرابر زمان بندی خاص خود انجام می‌شود ثبت سکوی تجارت الکترونیک پست است که دقیق وتدوین شده است و ظرفیت پست از جمله ادارات پست وظرفیت نیرو‌های انسانی پست، لوجستیک پست در اختیار بخش خصوصی کسب وکار‌های نوین قرار می‌دهیم که در آینده بتوانند این کسب وکار‌های نوپا از این ظرفیت استفاده کنند ونیازی به هزینه مضاعف نداشته باشند واین بستری است برای اینکه بتوانیم در راستای رونق تولید وفعالیت‌های اقتصادی در بخش خصوصی کمک رسانی کنیم.

انتهای پیام/م

بیش از ۲ میلیون مرسوله از طریق پست لرستان جابجاشده است

برچسب ها: پست ، رونق تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.