سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پست حلقه وصل بین افراد جامعه است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: پست حلقه وصل بین افراد جامعه است و قطعا آنچه باعث استحکام وپایداری این ارتباط می‌شود انجام درست وبه موقع تعهدات اعضای این نهاد است.

حجت السلام والمسلمین میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان در دیدار با مسئولین اداره پست استان به مناسبت هفته پست در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اظهارداشت: پست حلقه وصل بین افراد است وقطعا آنچه باعث استحکام وپایداری این ارتباط می‌شود انجام درست وبه موقع تعهدات اعضای این نهاد است که خدمتشان برای خداست وبسیار ارزشمند است وما باید خدمتگذار مردم باشیم وباید بتوانیم این رضایتمندی را افزایش دهیم.

امام جمعه خرم آباد افزود: پست یک نهاد با سابقه طولانی ومردمی است ومشخصه اصلی آن امانت داری است و کارکنان این اداره از افرادی امین وپرتلاش انتخاب می‌شوند.

او ادامه داد: زمان زیادی طول کشید تا مردم به این اداره اعتماد کنند وامروز توانستند امین مردم باشند ودر حال حاضر از تلف شدن وقت به میزان زیادی جلوگیری می‌کند وهزینه‌ای ناچیز در قبال آن پرداخت می‌شود.

او گفت: نگاه به پست باید نگاهی فرهنگی باشد چرا که در مسائل فرهنگی مهم جامعه نقش آفرینی می‌کنند وتصاویر تمبر‌ها باید تصاویری مناسب وگویای حوادث تاریخی اسلام وایران باشد وپیام‌های خوب ومناسبی را انتقال دهند واین یک نوع فعالیت فرهنگی محسوب می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان افزود: پیشرفت ورشد مادر معنویت است وفرق اصلی ما با دیگر حکومت‌ها در همین معنویت است واین اصل را باید در مجموعه خود اجرا کنیم تا هم رضایت مردم وهم رضایت الهی را کسب کنیم.

انتهای پیام/م

پست حلقه وصل بین افراد جامعه

برچسب ها: پست ، نمازجمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.