سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی در تذکر شفاهی:

استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی است

نماینده بروجرد گفت: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی میان نیرو‌ها است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس در تذکر شفاهی، اظهار کرد: استرداد لایحه قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی رئیس جمهور توهین به نیرو‌های انسانی، کارکنان دستگاه‌ها و نمایندگان است چرا که ما چندین ماه روی آن وقت گذاشته‌ایم.

او بیان کرد: این لایحه بستر حل مشکلات بازنشستگان تلقی می‌شود و بسیاری از مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.

گودرزی ادامه داد: معنایی ندارد که سه نفر در یک اداره کار مشابهی انجام دهند، اما به سه مشکل مختلف حقوق بگیرند، دربان وزارت نفت با دربان وزارت آموزش و پرورش چه فرقی دارد؟ چرا در اعطای حقوق تبعیض و بی عدالتی صورت می‌گیرد؟

نماینده مردم بروجرد گفت: هیچ آمار درستی از نیرو‌های انسانی در اختیار دولت نیست و علت این مسئله آن است که قانون مدیریت خدمات کشوری وجود ندارد و حقوق کارکنان باید از خزانه پرداخت شود.

او بیان کرد: لایحه مدیریت خدمات کشوری چرایی بزرگ در نظام اداری کشور به وجود می‌آورد و تذکر بنده به رئیس جمهور این است که استرداد لایحه فوق به معنای مخالفت با سالم سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی نیرو‌های انسانی است.

عبدالرضا مصری که در غیاب آقای لاریجانی ریاست جلسه مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: از آنجایی که مدت آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به پایان رسیده این لایحه باید اجرا شود، ما قطعا این موضوع را در هیئت رئیسه مجلس به صورت جدی مطرح و جدی می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.