سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمودی در سوالی از وزیر کشور:

در وزارت کشور چه اقداماتی برای کنترل آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است؟

نماینده مردم شهرضا گفت: آقای وزیر درباره اقدامات استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی گزارشی به مجلس ارائه دهید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در جلسه علنی نوبت صبح امروز در سوالی از وزیر کشور درباره دلایل عدم برنامه‌ریزی‌های لازم برای کاهش آسیب‌های اجتماعی از سوی وزارت کشور، اظهار کرد: آقای وزیر! رهبر انقلاب فرموده‌اند که آسیب‌های اجتماعی مانند آسیب‌های طبیعی هستند که می‌توانند بنیان خانه و خانواده‌ای را خراب کنند و اهمیت این آسیب‌ها در حدی بالاست که جلسات با رهبر برای حل آن برگزار می‌شود.

نماینده مردم شهرضا افزود: در وزارت کشور و استانداری چه اقداماتی صورت گرفته، مجلس شورای اسلامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دولت را مکلف کرده که طبق قوانین برای جلوگیری از این پدیده اقدام کند به گونه‌ای که این آسیب‌ها در انتهای برنامه ۲۵ درصد کاهش یابد پس از شما می‌خواهیم درباره اقدامات استانداری‌ها و فرمانداری‌ها گزارشی به ما ارائه دهید.

بیشتر بخوانید: وزارت کشور اقدامات مناسبی در کنترل حوزه مواد مخدر و طلاق داشته است 

محمودی افزود: عدم موفقیت دولت در ایجاد اشتغال پایدار باعث شده نتوانیم جوانان را در مسیر زندگی سالم یاری کنیم.

او بیان کرد: ۳ میلیون نفر زن سرپرست خانوار در کشور وجود دارند که درصد قابل توجهی از آن‌ها فاقد درآمد و بیمه هستند که وظیفه ساماندهی آن‌ها بر عهده فرمانداری‌ها و استانداری‌هاست، اما چنین امری مشاهده نمی‌شود پس بگویید که وزارت کشور چه تصمیم جدی در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی دارد.

نماینده مردم شهرضا ادامه داد: آقای وزیر شما آمار‌هایی می‌دهید که با واقعیت فاصله بسیار دارد، می‌گویید در حوزه طلاق کاهش داشته‌ایم، اما از کاهش ازدواج چیزی نمی‌گویید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.