سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهم اردبیل از طرح توسعه مشاغل خانگی ۲ هزار نفر است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: از تعداد ۵۴ هزار و ۳۰۰ جامعه هدف طرح توسعه مشاغل خانگی کشور سهم این استان ۲ هزار نفر است که می‌تواند به توسعه اشتغال کمک کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: برای افرادی که در طرح توسعه مشاغل خانگی توانمند می‌شوند باید تسهیلاتی برای ایجاد انگیزه بیشتر اختصاص داده شود.

او افزود: با ارائه آموزش‌های مفید و ارتقای سطح توانمندی افراد در این طرح و همچنین اتصال آنها به پیشران‌ها و بازارهای هدف می‌توان اشتغال استان را توسعه بخشید.

رحیمی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اردبیل با مشارکت دستگاه‌های متولی اشتغال، توانسته پیشران‌های موفق و بومی را برای اجرای این طرح شناسایی کند، گفت: در نظر داریم تا زمینه لازم برای ایجاد ارتباط بین پیشران‌ها و جامعه هدف برقرار شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: در حال حاضر توسط جهاد دانشگاهی اردبیل ۹ اولویت شغلی با توجه به مزیت‌ و ظرفیت‌های استانی شناسایی و معرفی شده تا ۱۰۲ نفر از افرادی که سهمیه استان هستند، در رشته‌های مذکور هدایت شوند.

انتهای پیام/ع

شناسایی ۹ اولویت شغلی در استان اردبیل

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.