سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست انجمن ادبی صبا به میزبانی اهواز

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: پانزدهمین نشست انجمن ادبی صبا کانون، ویژه اربعین حسینی در اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: پانزدهمین نشست انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه، ۲۵ مهرماه در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز واقع در پیچ استادیوم، جنب پارک شهر برگزار خواهد شد.

او افزود: در این نشست که به مناسبت اربعین حسینی برگزار می‌شود، اعضا نوجوان انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به خوانش جدیدترین آثار ادبی خواهند پرداخت و کارشناس میهمان این برنامه این آثار را نقد و بررسی می‌کند.

کیانی اظهار داشت: انجمن‌های ادبی کانون با هدف آشنا کردن بهتر و عمیق‌تر بچه‌ها با ادبیات، شناسایی و پرورش استعداد‌ها در بخش‌های تخصصی و زمینه‌سازی رقابت سالم بین نوجوانان راه‌اندازی شده است و در کانون سابقه دیرینه دارد.

انجمن ادبی صبا از بهمن‌ماه ۱۳۹۶ شروع به کار کرده است و تاکنون کودکان و نوجوان علاقه‌مند به شعر و داستان در چهارده نشست آن به خوانش و بررسی آثار ادبی خود پرداختند.

انتهای پیام/گ

نشست انجمن ادبی صبا برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.