سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در ۱۳ استان کشور/آسمان تهران بارانی می‌شود

امروز با گذر موج ضعیفی از روی کشور، برای ۱۳ استان کشور رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با گذر موج ضعیفی از روی کشور امروز بویژه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و ارتفاعات زاگرس در استان‌های لرستان، مرکزی، همدان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شرقی کرمانشاه و ایلام و غرب اصفهان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد، این شرایط در جنوب فارس و غرب هرمزگان پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر روز سه شنبه در جنوب و غرب فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. بعدازظهر روز چهارشنبه این شرایط در جنوب استان فارس، غرب هرمزگان و شمال بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.


بیشتر بخوانید: سیلابی شدن رودخانه‌های شمال کشور / آسمان کربلا بارانی است


از روز سه شنبه تا اواخر هفته در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف بوده و در نوار شمالی کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

طی روز دوشنبه در شرق هرمزگان و شمال شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد که خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی را در این مناطق بویژه زابل در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در بیست و دوم مهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.