سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روزنامه نگاری در لرستان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی، روزنامه نگاری مختص اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان  از برگزاری دوره های آموزشی خبرنویسی، روزنامه نگاری مختص اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

احمد حسین فتایی گفت: بنا بر مصوبه‌ی شورا، هفته گذشته دوره‌ی تخصصی خبر نویسی و روزنامه نگاری ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با حضور یکی از اساتید مجرب دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد و بنا داریم برگزاری اینگونه دوره‌های آموزشی را تا پایان سال ادامه دهیم.

او افزود: یکی از موضوعاتی که در شورای اطلاع رسانی به دنبال ساماندهی آن هستیم، تقویت نشریات محلی و ساماندهی روند توزیع آگهی‌ها دولتی است که مکاتبات و پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

فتایی در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب در استان لرستان، تصریح کرد: دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و آموزش و پرورش باید از ظرفیت این رویداد بزرگ فرهنگی برای تامین منابع مطالعاتی دانشجویان و دانش آموزان خود بهره بگیرند و دستگاه‌های اجرایی نیز شرایط حضور و خرید کتاب را برای کارکنان خود فراهم آورند.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنویسی و روزنامه نگاری در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.