سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح

مدیر حج و زیارت فارس گفت: تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۲۴ متقاضی پیاده روی اربعین از استان فارس در سامانه سماح ثبت‌نام کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا زینلی مدیرکل حج و زیارت فارس با تاکید بر اینکه برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین باید در سایت سماح ثبت نام شود، اظهار داشت: تاکنون ۲۰۱ هزار و ۳۲۴ نفر در استان فارس برای شرکت در اربعین حسینی ثبت‌نام کردند.

او افزود: فارس هم‌اکنون پس از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی در رتبه پنجم کشور از لحاظ تعداد ثبت‌نام کنندگان برای اعزام به پیاده‌روی کربلا قرار دارد.

زینلی ادامه داد: مردم یا به صورت مستقیم به سامانه سماح samah.haj.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند یا از طریق دفاتر مجاز زیارتی که نام و آدرس آن‌ها در سایت حج و زیارت استان درج شده، اقدام کنند.

او با بیان اینکه ۱۴۵ دفتر مجاز سازمان حج و زیارت در حال ارائه خدمات به متقاضیان زیارت کربلا هستند، بیان کرد: افراد تنها با پرداخت ۲۵ هزار تومان که شامل هزینه امداد هلال احمر، بیمه و ثبت نام می‌شود، در این راهپیمایی شرکت کنند.

مدیرکل حج و زیارت فارس هشدار داد: مردم دقت کنند که افراد سودجو از روحیات پاک آن‌ها سوءاستفاده نکنند و هیچ مبلغی افزون بر ۲۵ هزار تومان مقرر، به بهانه‌های مختلف پرداخت نکنند.
انتهای پیام/م

 ثبت‌نام بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سامانه سماح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.