سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مردم رکن اصلی ماموریت‌های نیروی انتظامی اند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مردم رکن اصلی ماموریت‌های نیروی انتظامی اند، فاصله از مردم، فاصله از اهداف نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم معارفه فرمانده انتظامی تربت جام گفت: کسی که در راه حفظ امنیت جامعه تلاش کند قطعا رضایت خداوند متعال را به همراه دارد ما در جامعه ارزشی زندگی می‌کنیم انقلاب و نظام اسلامی ارزشمند و دارای نقشه راه و قیام عاشورا خود الگویی برای آزادگان جهان است.

او ادامه داد: امام راحل مسیر ما را مشخص کرده و هدف جهانی شدن انقلاب ما با رهبری آیت الله خامنه‌ای پیرو مقاصد ایشان است و ما باید شاکر ولایت فقیه باشیم چرا که هر چه داریم از ولایت فقیه داریم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به لزوم هوشیاری همه مردم و مسئولان نسبت به فتنه‌های دشمنان گفت: هدف دشمن تفرقه بین فرقه‌های مختلف و تضعیف نظام است، ولی برای دوام این انقلاب هزینه‌های زیاده داده شده است همه باید هوشیار باشیم و در مسیر انقلاب حرکت کنیم و قدردان مجاهدت‌های صورت گرفته در راستای اعتلای نظام باشیم.

فرماندار تربت جام در ادامه مراسم گفت: امنیت فردی و عمومی جامعه رسالت بسیار خطیر و سنگین نیروی انتظامی است.

مرتضی حمیدی افزود: مرزبانی، مبارزه با قاچاق کالا و اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس نقش بسزایی در سلامت جامعه و امنیت اجتماعی دارد.

او ادامه داد: جامعه مداری پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد و رضایتمندی و احساس امنیت مردم از امور مهم و اساسی است و نیروی انتظامی عامل امنیت روانی مردم است.

فرماندار تربت جام در این مراسم با ابراز رضایت از عملکرد نیروی انتظامی در سطح شهرستان گفت: امنیت موجود در شهرستان مرزی تربت جام نسبت به بسیاری از شهر‌ها مطلوب است و زحمات نیروی انتظامی قابل تقدیر است.
 
طی حکمی از سوی فرمانده انتظامی کشور با حضور سردار کاظم تقوی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، غلام محمد قهستانی به مدت سه سال بعنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان تربت جام معارفه و از زحمات "سرهنگ هوشنگ کیانی " تقدیر شد.
 
انتهای پیام//ز. ج
 
 

جامعه مداری، پلیس اهمیت ویژه‌ای دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.