سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین اخبار از نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر

بازی‌های جهانی ساحلی آنوک قطر ۲۰۱۹ از دو روز گذشته با حضور ورزشکاران و کمیته‌های ملی المپیک از ۹۷ کشور جهان آغاز شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته برگزاری مسابقات جهانی ساحلی قطر؛ مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر که با ترکیب سنت کشور میزبان و ورزش‌های مدرن بین المللی انجام پذیرفت نویدبخش آتیه‌ای روشن برای رشته‌های جدید و مشارکت حداکثری کشور‌ها بود.

هندبال ساحلی: در این بخش تیم‌های صعود کننده به دور دوم مسابقات رقبای خود را پشت سرگذاشتند. دانمارک، قطر و برزیل از تیم‌های صعودکننده به دور دوم در بخش آقایان و بانوان بودند.

تنیس ساحلی: در این بخش و در دسته میکس دونفره، ۳۲ مسابقه در ۵ گروه آغاز شده است. ژاپن، فرانسه، پورتوریکو و روسیه رقبای خود را شکست دادند.

والیبال ساحلی:۸ تیم در دو بخش آقایان و بانوان در دو گروه دسته بندی شدند و رقابت‌های خود را آغاز نمودند. آمریکا، برزیل، استرالیا و واناتو از تیم‌های برنده روز نخست مسابقات بودند. قطر نیز با بهره گیری از امتیاز میزبانی، اما به سختی توانست اندونزی را پشت سر بگذارد.

کاراته ساحلی (کاتا):برای نخستین بار کاتارو‌های برتر جهان از تاتمی به روی شن رفتند تا مهارت‌ها و توانمندی‌های خود را اینبار در میدانی جدید به بوته آزمایش بگذارند. ۸ ورزشکار در قالب ۲ گروه آقایان و بانوان رقابت‌های خود را آغاز نموده اند.


بیشتر بخوانید: مراسم افتتاحیه بازی‌های ساحلی قطر برگزار شد


انتهای پیام/

 

میزبانی قطر در  نخستین دوره بازی‌های جهانی ساحلی قطر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.