سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب بیش از ۲ هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش چمستان

دادستان عمومی و انقلاب چمستان از اعاده دو و نیم هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش چمستان به حالت سابق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد زارع دادستان عمومی و انقلاب بخش چمستان گفت: در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها و همچنین پیگیری و حمایت‌های ریاست دادگستری مازندران، در خصوص حفظ اراضی کشاورزی اقدامات خوب و مناسبی انجام پذیرفته است.

او افزود: در این راستا شاهد دیوارکشی، تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز بودیم که با ورود به موقع دستگاه قضایی استان و همکاری منابع طبیعی و همچنین نیروی انتظامی، دو و نیم هکتار از اراضی کشاورزی در روستای سنگینده چمستان از اراضی کشاورزی و باغات به حالت سابق اعاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چمستان گفت: طبق دستور و تاکید ریاست دادگستری مازندران، دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها باید در جهت حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در خارج از بافت روستا و حریم شهر‌ها دقت بیشتری داشته باشند تا از این طریق تداوم تولیدات کشاورزی را در استان شاهد باشیم.

زارع افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی همواره چالش و مشکل اصلی فراگیر برای بخش کشاورزی است و اراضی کشاورزی باید به عنوان یکی از فاکتور‌های اساسی مازندران حفظ شود که در این راستا دستگاه قضایی استان با متخلفین برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ س

بازگشت به تولید دو و نیم هکتار از زمین‌های کشاورزی بخش چمستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.