سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جام جهانی والیبال؛

برزیل ۳ -لهستان ۲ / سلسائو به قهرمانی نزدیک شد

تیم ملی والیبال برزیل موفق شد در بازی دیدنی و جذاب از سد لهستان بگذرد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های ملی والیبال برزیل و لهستان در حساس‌ترین بازی روز نهم رقابت‌های جام جهانی والیبال از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند، سلسائو که در ۸ بازی گذشته خود بازی را نباخته بود مقابل لهستانی قرار گرفت که تنها با یک باخت در ۸ بازی قبلی در رده دوم قرار داشت. بازی ۲ تیم بسیار جذاب و زیبا پیگیری شد. لهستانی‌ها ست نخست را ۲۵ - ۱۹ بردند، بازی در ست دوم با حساسیت بیشتری دنبال شد و سرویس‌های خوب برزیل در این ست به آن‌ها کمک زیادی کرد تا سلسائو با نتیجه نزدیک ۲۵ - ۲۳ برنده باشد.

بازی در ست سوم هم نزدیک و جذاب بود، اما این بار برزیلی‌ها بودند که نمایش بهتری داشتند و در پایان با نتیجه ۲۵ - ۱۹ پیروز میدان شدند. پس از این لهستان هر چه داشت به کار گرفت و در ست چهارم موفق شد با نتیجه عجیب ۲۵ - ۱۶ برنده باشد، بازی خوب  لهستانی‌ها بسیاری را امیدوار کرد که این تیم می‌تواند در ست پنجم هم موفق باشد، اما شرایط در این ست متفاوت بود و این بار تیم برزیل توانست با نتیجه ۱۵ -۱۱ برنده باشد و دومین شکست لهستان را به این تیم تحمیل کند.  

سلسائو با این نتیجه به آمار ۹ برد پیاپی دست پیدا کرد تا عملا تنها یک قدم با قطعی کردن عنوان قهرمانیش در جام جهانی فاصله داشته باشد. لهستان هم با این نتیجه در همان جایگاه دوم باقی ماند، اما با توجه به پیروزی آمریکا برابر استرالیا حالا ممکن است در صورتی که نتواند در ۲ بازی باقی مانده از جمله مقابل تیم ملی کشورمان نتیجه مطلوب را کسب کند جایگاه دومیش را از دست بدهد.  


بیشتر بخوانید: 

برزیل صدر نشین ماند/ ایتالیا جای ایران را در رده هفتم گرفت

 تیم ملی والیبال ایران - ژاپن / تقابل دیدنی یوز‌ها و سامورایی‌ها در سرزمین آفتاب تابان

قهرمان جام جهانی والیبال چقدر پاداش می‌گیرد؟


انتهای پیام/ 

برزیل برنده بازی بزرگ مقابل لهستان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.