سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تصویب اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در مدیریت شهری

اعضای شورای شهر تهران با ۱۴ رأی موافق اعتراض هیئت تطبیق فرمانداری تهارن به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در مدیریت شهری را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی نامه فرماندار تهران درباره اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقا سهم و نقش آنان در مدیریت شهرداری تهران در دستور کار یکصد و هفتادمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

حسن رسولی خرانه دار شورای شهر تهران در ابتدای بررسی این دستور گفت: در مصوبه افزیش انتصاب جوانان مطابق با سند بالادستی عمل می‌کنیم.

خزانه دار شورای شهر تهران افزود: باید در مصوبه افزایش انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی متناسب با مصوبه شورای عالی اداری به عنوان سند بالادستی عمل کرد.

رسولی ادامه داد: در تاریخ ۲۴ شهریورماه سال ۹۸ با تلاش آقای حجت نظری لایحه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و افزایش سهم و نقش آن‌ها در شهرداری تهران تصویب شد و رئیس شورا این لایحه را به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال کرد.

وی افزود: اوایل مهرماه امسال هیئت تطبیق فرمانداری تهران ایراد‌هایی را به این لایحه وارد دانست و استناد این ایراد‌ها نیز به مصوبه شورای عالی اداری به تاریخ اول تیرماه سال ۹۵ بود.


بیشتر بخوانید: احتمال تخریب خانه تاریخی حاج حسین ملک با بارش‌های پاییزی


خزانه دار شورای شهر تهران در تشریح اعتراض فرمانداری گفت: اعتراض فرمانداری مبنی بر اینکه برخی از عناوین در مصوبه به کار گرفته شده برای سطوح ۴ گانه مدیریتی با عناوین مصوب شورای عالی اداری که سند بالادستی تطابق ندارند، وارد است.

رسولی ادامه داد: ۴ سطح بر اساس بخشنامه داخلی معاونت منابع انسانی تعیین شده است و بهتر اینکه ما متناسب با مصوبه شورای عالی اداری عمل کنیم و حتی شهرداری نیز در بخشنامه داخلی خود این عناوین را اصلاح کند.

پس از اظهارنظر اعضای شورای شهر تهران اعتراض هیئت تطبیق به مصوبه افزایش انتصاب جوانان در تصدی پست‌های مدیریتی و ارتقا سهم و نقش آنان در مدیریت شهری در صحن شورای شهر به رأی گذاشته شد و در نهایت با ۱۴ رأی موافق به تصوب رسید.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات مصوبه افزایش انتصاب جوانان در مدیریت شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.