سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۲۶۳ هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین

مدیرحج و زیارت استان اصفهان گفت:تا شب گذشته ۲۶۳ هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در راهپیمایی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،غلامعلی زاهدی مدیر حج و زیارت استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال اصفهانی‌ها برای شرکت در راهپیمایی باشکوه و بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: تا شب گذشته ۲۶۳ هزار نفر از استان اصفهان برای شرکت در این راهپیمایی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

او ادامه داد: این آمار به جز آمار ثبت نامی‌های شهرستان کاشان است که بر این اساس از این شهرستان نیز تاکنون ۳۱ هزار نفر برای سفر به عراق و شرکت در راهپیمایی اربعین ثبت نام کرده‌اند.

مدیر حج و زیارت استان اصفهان با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰ هزار نفر از اصفهان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کردند، گفت: با توجه به استقبال پرشوری که امسال برای سفر به کربلای معلی در روز‌های منتهی به اربعین صورت گرفته است پیش بینی می‌شود در فرصت باقی مانده آمار ثبت نامی‌ها از اصفهان به ۳۰۰ هزار نفر یعنی دو برابر سال گذشته برسد.

او با اشاره به لزوم ثبت نام شرکت کنندگان در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح بیان کرد: از زائران عزیزی که قصد سفر به کربلا را دارند خواهشمندیم ثبت نام خود را سریع‌تر انجام داده و به روز‌های پایانی موکول نکنند.

انتهای پیام/م

 

استقبال اصفهانی‌ها برای حضور ‌در راهپیمایی ‌اربعین

برچسب ها: اربعین ، حج و زیارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.