سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش باران امروز در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه بارش باران امروز در نواحی شرقی استان نمود بیشتری خواهد شد، گفت : مرز خسروی نیز بارانی خواهد شد، اما بارش باران چشمگیر نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد خسروی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : براساس تحلیل آخرین داده‎های هواشناسی، موج ناپایداری از شب گذشته بر جو استان مشاهده شده که به تدریج تاثیر این موج افزایش می‌یاید تا اوایل روز دوشنبه جو منطقه را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

او با اشاره به اینکه بارش باران تمام استان را در برخواهد گرفت، گفت : علاوه بر وزش باد نسبتا شدید در بعضی ساعات، بارش‎هایی در سطح استان رخ می‌دهد و اگرچه بارش‎ها چشمگیر نیست، اما به دلیل اولین بارش زراعی اهمیت ویژه‌ای دارد.

او با بیان اینکه شرایط ناپایدار امروز (۲۱ مهرماه) به ویژه عصر و شب در نیمه شرقی استان نمود بیشتری دارد، گفت: بارش گاهی اوقات با رعد و برق و در برخی نقاط احتمالا با آبگرفتگی معابر عمومی همراه خواهد شد.

خسروی با بیان اینکه در نواحی شرقی استان کرمانشاه همچون کنگاور، سنقر و هرسین بارش باران به ۱۰ میلی‎متر خواهد رسید، گفت: مرز خسروی نیز بارانی خواهد شد، اما بارش باران چشمگیر نیست.

او با اشاره به اینکه در روز‌های دوشنبه و سه‌‏شنبه کاهش محسوس دمای هوا به‌ویژه دمای شبانه چهار تا ۶ سانتی‌گراد در استان خواهیم داشت، گفت: با توجه به حضور، اسکان و تردد زائران پیاده‎روی عظیم اربعین به مسؤولان دستگاه‌های اجرایی و مردم استان کرمانشاه، توصیه می‌شود برای جلوگیری از مخاطرات احتمالی، تمهیدات لازم را به‌کار گیرند .

 

 

انتهای پیام/د

تحلیل آخرین داده‎های هواشناسی

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.